سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

تفال

بیچاره آن غزل حافظ که تا به حال   

هیچکس به نیت هیچ تفالی بازش نکرده است ... 

 

بده کار

 

در این بی سامانی روزگار 

                         همه بدهکارند   

                                       الاّ گوش ها ...  

 

بیک

 

 

 

 خودکار بیک یک امتیاز ویژه نسب به سایر خودکارها دارد . 

لابد می گویید روان بودن نوشته ها ؟ نه 

قیمت مناسب ؟ نه 

حس نوستالژی و خاطره انگیزش ؟ نه 

 

اگر تجربه خارش شدید گوش را داشته باشید متوجه مزیت بیک نسبت به سایر خودکارها خواهید شد . 

 

فیش حقوقی

یک جای کار مشکل دارد  

من الان باید خوشحال باشم  

من باید با دیدن تو خوشحال باشم 

هر کارمندی هم به جای من بود باید خوشحال می بود . 

غیر از اینکه ما یک ماه تمام ( بلانسبت سگ ) می دویم تا امروز فرا برسد و تو را ببینیم ؟ 

ما یک ماه تمام روزی ده - دوازده ساعت پشت این میزها می نشینیم برای اینکه امروز بیاید

پس چرا من از دیدن تو خوشحال نیستم ؟ 

خوشحال که هیچ ...  

چرا اصلا ناراحتم و مدام دارم عددهایت را نگاه می کنم و غصه می خورم ؟ 

یک جای کار مشکل دارد .