سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

سایه من سالهاست عینک آفتابی به چشم دارد ... 

 

هپینس لس

وقتی سال تحویل خودمان هم حس و حالی که باید ندارد 

احمقانه است ذوق کردن با کریسمس ...

طلوع

امروز صبح در اتوبان دختری بدنیا آمد به نام خورشید  

 

 

منم گاهی دلم می خواد

حین برگزاری مراسم رونمایی از فیلم در جشنواره کن ٬خبرنگاری از آکیرا کوراساوا پرسید :  

استاد ! با این فیلم چه پیغامی می خواستید به مخاطب برسانید ؟ 

کوراساوا گفت : مگه من پستچی هستم که به کسی پیغام برسونم 

دلم خواست ساختمش ... 

 

تناسخ

احتمالا در یکی از تناسخ های قبلی ام مردی اعرابی بوده ام که در یک برهوت بی آب و علف به دنبال گنجی می گشته و در چاهی افتاده است .  

سی و سه روز گرسنگی کشیده و هر چه فریاد زده هیچ کس او را نیافته است 

شاید هنوز استخوان هایم ته همان چاه مانده باشد . 

دبلیو

از امشب ۷۷ بار که بخوابیم و پاشیم ... عید اومده  

بزرگ ته تغاری

هرچه می نویسم قبل تر بهترش را یا گفته اند یا نوشته اند یا سروده اند یا ساخته اند 

تقصیر من چیست که می خواهم آدم بزرگی بشوم ولی دیر به دنیا آمدم ؟