سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

خسته ایم اوستا ... چند دیقه برقا رو خاموش کن

 

۹۱/۹/۱۹

 

عاشق این تقارن های توی تقویم هستم ...  

آدم خرافاتی نیستم و منتظر اتفاقات عجیب و غریب هم نمی مانم 

اما روزهای متقارن اینطوری را دوست دارم ... 

 

در هر صورت امروز نوزدهمین روز از نهمین ماه سال نود و یک است . 

۹ ساعت مانده به پایان امروز 

۱۰۱ روز مانده به پایان سال 

۹ سال مانده به پایان قرن 

و عده ای یک لنگه پا ایستاده اند و می گویند چند روز دیگر دنیا تاریک می شود  

 

من هم شدیدا خوابم می آید اتفاقا ... 

  

نظرات 6 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:10 http://houdsa.blogfa.com

شاید به خاطر این تقارن بود که بعد از مدتها یه روزنه تو ذهن من باز شد...!!

آی گفتی...منم به شدت خوابم میاد..

تیراژه یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:54 http://tirajehnote.blogfa.com

تقارن های عجیب و غریبیه..ولی خب برام فرقی نداره
من که...
نه
انگار من هم خوابم میاید..خیلی هم خوابم میاید

دل آرام یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:16 http://delaramam.blogsky.com

وای بابک !!
یعنی ساعت پستت رو که دیدم شوک شدم ! دقیقا من و مدیرم ساعت 3:30 داشتیم درباره تاریخ امروز و توالی عدد 1 و 9 حرف میزدیم ... دقیقا اون موقع تو اومدی توی ذهنم که به اعداد توجه خاصی داری ...
خدا به خیر بگذرونه

پدیده یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:49

انقده دوست دارم که چند روز واقعا دنیا تاریک باشه...راستی امروز یه سری اطلاعات راجع به بعد چهارم دنیا هم کشفیدم...جالب بود..میدونین حتما که میگن دنیا میخواد وارد بعد چهارم بشه..جل الخالق...

پروین یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:01

اتفاقا همین امروز با خودم فکر میکردم یادم باشد پنج شنبه بیایم و برایت بنویسم امروز 12\12\12 است.
همیشه این تقارن ها ترا به یادم میاندازند.
ما هم منتظر 21 دسامبر میمانیم که ببینیم آیا میتوانیم سرانجام یک دل سیر بخوابیم یا نه

مامانگار دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21

منم دقیقا دیروز وقتی داشتم روی برگه خروج کالا تاریخ میزدم...همین تقارن جلب نظرم کرد...
و منم یاد شما افتادم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد