سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

۴



- بابایی ؟

- جان بابا ؟


- چرا عمو ه دو چشم رد صلاحیت شد ؟

- نمیدونم پسرم . خیلی تعجب کردم .


- ولی من می دونم چرا صلاحیتش رد شد بابایی .

- چرا پسرم ؟


- چون ریش نداشت .اونایی که قبول شدن  هر هشتاشون ریش دارن .

- آفرین پسرم . چرا من دقت نکرده بودم ؟





نظرات 5 + ارسال نظر
کیانا چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:31

مریم راد چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 http://mmrad.blogfa.com

وو

ف رزانه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59

ای ول به پسری

جزیره چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:39


الهی بمیرن همه ی اونایی که اکبر جونمو رد صلاحیت کردن. الهی بمیرن.خیر نبینن که امید خیلیا رو ناامید کردن

بهار همیشگی پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:43

آفرین پسری من چند روز داشتم فکر میکردم به نتیجه نمیرسیدم
جزیره جان شما هم حرص نخور پوستت چروک میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد