سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

هفته های سر بریده

 

دقت کرده اید هفته هایی که شنبه ندارند چه زود جمعه می شوند ؟ 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
سنت کیامهر قدیس یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:04

منظور هفته کاری است ...

مریم راد یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:27 http://mmrad.blogfa.com

آخ گفتین
من کاملا درک می کنم
آدم هویجوری هویجوری خوشحالی می کند

ژولیت یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:34 http://migrenism.blogsky.com

ایشالا این یکی زودی جمعه بشه چون شنبه اش خیلی مزخرف بود!

آوا یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:02

آخ آخ آخ آخ خ خ خ خ خ
دقیـــــقا.منم صبح به
همکارام همینوگفتم
که شنبه وقـــــتی
تهطیله چقدر زود
جمعه میــــــــــاد
اوهوم..موافقم.
یاحق...

فرزانه یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:27 http://www.boloure-roya.blogfa.com

این جمله فقط و فقط کارمندا می فهمن. کاملا موافقم

دل آرام یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:12 http://delaramam.blogsky.com

عاشق هفته هایی هستم که شنبه ندارن
من از شنبه ها متنفرم

میلاد یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:25

من که بعضی جمعه هام میرم سرکار چی؟

جزیره یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:35

من فعلا تو کف تایم کامنتام!!!!!!!!!!!!!!!!!
خواب ندارین شمااااااااااااااااااااااااااااا. الان دلارام و میلاد، این تایمی که کامنت گذاشتین، از خواب بیدار شدین یا اصن نخوابیدین از شب؟!اصن ذهنمو هویجور مشغول کرده این سوال
اوا تو هم خیلی دیر میخوابیااااااااااااااااااااا.اصن درست نیست:دی

در مورد پست هم نه دقت نکردم تا حالا. حالا دفعه بعدی دقت میکنم

جزیره یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:37

آزار داری بابک جان؟
خب بگیر تایم کامنتدونیتو درست کن برادر من. الان یعنی وقتی ساعت 22 رو میزنه 10، 10 و میزنه چند؟!
در هرصورت دوستان شبا زود بخوابین

جزیره یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:38

خواستم بگم که الان اون پی ام کنار ساعت و دیدم.
به هرحال گفتم بگم فردا روز نگین این چقدر زبانش ضعیفه و اینا
در هرصورت شب زود بخوابین

تیراژه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 http://tirajehnote.blogfa.com

وای
اینقدر از دست جزیره خندیدم که یادم رفت سر پست چی چی میخواستم بلغور کنم!!!!
مخصوصا قسمت از رو نرفتنش و اون تیکه ی " شب زود بخوابین" گفتنش!!!
ای نمیری الهی تو دختر!!!!!!!
فقط یه لطفی بکن به ساعت کامنت من گیر نده که بزمم بدجور جور میشه!

دل آرام دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 http://delaramam.blogsky.com

جزیره ! این حالات من بعد از خوندن کامنتهای تو :
... ...

درمورد کامنت تیراژه هم چیزی نمیگم و اصلا اشاره نمیکنم که به ساعت کامنتش نگاه کنی ، اصلا چه کاریه آدم بخواد بیخود جو رو متوجه ساعت کامنت تیراژه کنه
والا

جزیره دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:48

تشکر میکنم از خاهر دل ارام به خاطر توجهشون به نکته ی کامنت بنده و تذکر به جاشون در مورد کامنت تی تی.

الان دقیقا همون سوال پیش میاد که ایا تیراژه شب خوابیده و ساعت 4 صبح برای نماز شب بیدار شده یا یه ریز تا صبح بیدار بوده؟!
خب اگر گوزینه ی یک صحیح است که خب من به خودم و شما و تمامی وبلاگ نویسای ایرانی و حتی اجنبی تبریک میگم، واقعن این جوونا کم هستن.
ولی خب اگر گوزینه ی دو صحیح است....
خب واقعن پس خواب شب رو که برای ارامش گذاشتن و شما کجای "روزتون" جا میدین؟:دی
خب واقعن سواله دیگه کافه چی جان. نکنه شبانه روزی بیدارین شما؟مگه داروخونه داری تو اخه؟ای بابا
من حرص پاس شده واحدهای دانشگاهیتونو بخورم ؟ حرص فارغ التحصیلی تونو هم بخورم؟حرص کار شما رو هم بخورم؟ حرص مسکن و ازدواج شما رو هم بخورم؟حرص بچه های شما رو هم بخورم؟ بعد دیگه کارتون به جایی رسیده حرص خواب شما رو هم بخورم؟؟؟؟؟
از امشب خاله قصه گو ساعت 9 که قصه شو گفت، شما تا 2ساعت بعد میتونی بیدار باشی و نت گردی کنی، بعد 11-12 هم رادیو 7 تو ببین و بعدش دیگه لالا. اگر هم دیدی خوابت نمیبره گوسفند بشمر تا خوابت ببره. اینو دیدم که میگما، جواب میده
دیگه تذکر ندما تیراژه.
دل ارام جان هرجا دیدی کافه چی بیشتر از 12 بیدار بود بع من بگو تا دیگه از مرحله ی فاز یک امر به معروف یک ضرب وارد فاز 3 بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد