سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

در باب سریال های ترکیه ای

 

 

 

 

بواسطه علاقه همسر بانویمان ما نیز چندی است از چند و چون این سریال های ترکیه ای ماهواره با خبریم و گاه گداری نگاه می کنیم . 

  

بنده به چند نکته اساسی در خصوص این سریال ها پی برده ام که معروض می دارم :   

 

۱- توی ترکیه همه با هم رابطه دارند . مخصوصا ساکنان یک خانه ...  

 

۲- توی ترکیه همه مردها به زن هایشان خیانت می کنند و همه زن های یک خانه همزمان با هم حامله می شوند . 

 

۳- برعکس سریال های ایرانی که همه کسانی که ریششان را تیغ می زنند و کراوات دارند آدم های بدی هستند و مردانی که ریش دارند آدمهای خوب هستند توی ترکیه همه آدم های خوب ٬کت و شلوار و جلیقه می پوشند و کراوات می زنند و ریششان را شش تیغه می کنند و همه آدم بدها ریش و سیبیل دارند . 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:35 http://nahavand.persianblog.ir

خاک بر سر رسانه ملی که عرضه نداره حتی یه فیلم به درپیتی سریالهای ترک بسازه تا ملت رو جمع کنه از پای جم تی وی...فقط بلده پارازیت بندازه

ژولیت سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:54 http://migrenism.blogsky.com

کانهو سریال های برزیلی!
و جالب اینکه طراح لباس ها هم در جهت اصلاح الگوی مصرف عمل می کند. کلا لباس بانوان نیم متر بیشتر پارچه لازم نذارد!

دنیا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:35

بعنوان کسی که به زبان ترکی استانبولی است و سالهاست یعنی حدود پانزده سال سریال ترکیه ای دیده است باید بگم که با حرفاتون هم موافقم هم مخالف. شبکه جم گل سرسبد سریالهای ترکیه را برای پخش انتخاب نمیکند. سریالهای ترک بسیار بسیار خوب هم داریم اما در مورد موارد ذکر شده یعنی نشان ادمهای بد با ریش وسیبیل و تسبیح به دست موافقم. امیدوارم شبکه جم از مترجمان و دوبلرهای بهتری استفاده بکند وسریالهای بهتر و اموزنده تری رو برای پخش انتخاب کند

دختری از یک شهر دور سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:11

آقا ما از زمانی که ۷ سال داشتم ماهواره داریم! یعنی من خدای تلوزیون ترکیه ام! یه زمانی خوره ی سریالهای ترکیه بودم اصلا یکیشم رد نمیکردم اما بعد یه اتفاقی که افتاد کلا دیگه سریال نگا نمیکنم فقط آهنگ گوش میدم و اگه سریال طنزی باشه اونو نگا میکنم...
میدونید سریالهای ترکیه همشون برگرفته از سریالهای آمریکایی هستند و همه موضوعات تکراری دارند فقط چندتاشون که از کتاب هایی که نوشته شده موضوع جدیدی دارند! اما باور کنید ترجمه ی ایران خیلی مزخرفه! خیلی!!!!!
اما جالبش اینجاست که من با اینکه هیچکدوم رو نگا نمیکنم اما از موضوع همشون خبر دارم! چون مامان اینا همشون رو نگا میکنند! و البته قسمت آخر همه سریالها رو نگا میکنم!
میخواین آخر همه ی سریالها رو هم من بگم براتون! زیاد خسته نشین! :)))
اما عوض من به مهربان بانو بگید وقت تلف کنیه نگا کردن به این سریالها!

دختری از یک شهر دور سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:15

من عکسو الان دیدم عمر گل لاله! این سریال هنوز تموم نشده اما موضوع چی بود چی شد!!
جالبی مسیر ترکیه رو نگا کردن اینه که دلیل جدایی بازیگرارو میتونی قشنگ از پاپارازی های ترکیه دنبال کنی! مثلا لاله یه دفعه ای میره معنیش این نیست که سریال قرار بود اینجوری باشه به خاطر اینه که لاله (امینا) نمیخواست دیگه بازی کنه!! و مشکل داشت با کارگردانش!
اما انقدر دلم میخواد بیام اینجا بنویسم چی میشه!!! لعنت بر شیطون یکم نگا کنید پی به مسخرگی این سریال میبرید!

پروین سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:19

چه اطلاعات مفیدی!
اینجا هم سریالهای آبکی موسوم به soap opera همینطوری اند. همه به هم خیانت میکنند و همه با همه میخوابند و همه از همه بچه دار میشوند. انقدر مسخره و به دور از واقعیت زندگی مردم است که خنده دار است.

سنجاق....ک دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:06 http://www.sanjaghak2011.blogfa.com

سلام بر همگی دوستان و بالاخص صابخونه....
میدونید دوستان با نظرات همه شما موافقم....ولی شخصا ترجیح میدم که همسری همین کانال که فرمودید رو نگاه کنن و دلیل دارم...
- اول اینکه فرهنگشون تقریبا یه جورایی به ما میخوره و گاهی بعضیشون یه تذکرهای انسلنی میدن و لااقل دکتراشون و برخی دیگه این فاصله ها رو حفظ می کنن....
- دوم اینکه این کانال ملت مارو از شر اون کانال موهون و زشت فارسی1 که ترغیب می کرد هر خانومی علاوه بر شوهرش باید چند تا دوست پسر هم داشته باشه ...تقریبا رها کرده...
و....
البته این نظر این حقیر که بین بد و بدتر ...باید بد و انتخاب و تبلیغ کرد...
ببخشید...
ضمنا دوست صابخونه اولین بار خدمت رسیدم و با نوشته هاتون تو دانه های ریز حرف قبلن آشنا شده بودم....
تا بعد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد