سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

سیبیل آتشین

کاش دوباره کودک بشویم 

من بابکی تو باشم 

تو خواهری من 

 

شاه وزیر بازی کنیم 

برایت سیبیل آتشین محکم بکشم 

دعوایمان بشود   

تو جیغ بزنی

بابا بیاید مرا دعوا کند 

تو بخندی 

آشتی کنیم 

من بابکی تو باشم 

تو خواهری من 

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
م . ح . م . د دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:01

یکی از بزرگترین حسرت های زندگیم اینه که خواهر نداشتم

صومعه دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:08

من عاشق این رابطه های خواهر برادری هستم.
منم یه داداشی دارم جونمو براش میدم خیلی دوسش دارم. با اینکه 24 سالشه هموزم آجی صدام میکنه نمیدونید چه کیفی میده وقتی برادرت اینطور صدات کنه.
خدا همه خواهرها و برادرها رو واسه هم نگهداره

صومعه دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:09

هموزم =هنوزم

تلخند خانم دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:11


درود
همیشه کنار هم خوش باشید

متاسفانه هیچ وقت با برادر بزرگه که ۶ سال از من بزرگتره نتونستم رابطه عاطفی عمیقی برقرار کنم همیشه احساسات و با لوس بازی یکی میدونه ولی برعکس با برادر کوچیکتره که ۷ سال من از اون بزرگترم به شدت احساس راحتی می کنم در همه موارد

ژولیت دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 http://migrenism.blogsky.com

وااااااااااای سیبیل آتشین! امان از شر برادرای شیطون!!! داشتم که می گماااا! یادش بخیر:)

رها میر دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 http://mystoryy.persianblog.ir

منم خواهر نداشتم :(

جعفری نژاد دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58

:-)

کاش ...

هاله بانو دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:08 http://halehsaadeghi.blogsky.com

خواهر داشتن بهترین نعمتیه که خدا به ما داده ....

نرگس اسحاقی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:38

تا زمانی که نفس میکشم تو بابکی منی من خواهری تو... همیشه داشتن داداشی مثل تو ازافتخارات من بوده ...
دوست دارم بابکی جونممممممممممممممممممم

بابکی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:14

منم همینطور آبجی گلم

تیراژه دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:25 http://tirajehnote.blogfa.com

موقع نوشتن این پست ها
کمی هم به فکر تک فرزند های یکی یکدانه هایی باشید که نه خواهر دارند و نه برادر!!
اما جدا از شوخی و حسرت
چقدر شیرین است این خواهر - برادری نوشتهای دلنشین

خدا همه ی خواهر و برادر ها رو برای هم حفظ کند..و مهربانی هایشان را بیشتر..

تیراژه دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:27 http://tirajehnote.blogfa.com

*تک فرزند های یکی یکدانه هایی= تک فرزندهای یکی یکدانه ای
انقدر حسادت ام گل کرد که حواسم پرت شد!

آْوا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:21

من داداش ندارم اما این سیبیل
آتشین رو چشیدم ازپسرعمو
و پسردایی هام...خدا همه
خواهر برادرهاروواسه هم
حفظ کنه انشالله.........
یاحق...

پروین سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:14

من سه تا داداش دارم ... یکی از یکی ماه تر
دل خواهر برادرندارها بسوزه!!

خدا خواهر برادری قشنگتون رو پایدار نگه داره ایشالا

سفیدبرفی سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:35

بغضم ترکید ....
چون داداشی دارم که 3ماه میشه باهم حرف نمیزنیم و دلم رو بدجوری شکسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد