سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

سنت کیامهر قدیس

پازل بی پاسخ

مموتی دقیقه 90

به آب و آتش زدن  اینروزهای مموتی آدم را یاد دروازه بان هایی می اندازد که دقیقه 90 بازی فوتبال دروازه را رها می کنند و می روند توی 18 قدم رقیب تا شاید بتوانند گل خورده را جبران کنند ...



نظرات 7 + ارسال نظر
dnd528 پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:14 http://www.dnd528.civ.ir

50632062358گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.dnd528.civ.ir

اسلیپ پیلیز

امیرحسین... پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:12

خانوم بادبادک پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:23 http://nobly.blogfa.com/

نه بابا عموجان
اونا دلشون برای تیمشون میسوزه
هیچوقت یادم نمیره دروازه پرتغال سر بازی با ایتالیا توی یکی از جام جهانی ها این کار رو کرد
بازی نیمه نهایی بود
آدم عشق میکرد از این حرکتش
ولی این روزهای مموتی اصلا حس خوب و قشنگی به آدم نمیده
اصلا و ابدا

پروین پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:56

سگ دروازه بان های اینجوری شرف داره به این مموتی. کی بشه به زیر کشیده شدنشون رو شاهد باشیم.

فرشته پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:10 http://houdsa.blogfa.com

یعنی میشه دقیقه ی ۹۰ باشه؟ بی وقت اضافه؟

مریم انصاری پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:20

ریاست به دست کسانی خطاست /// که از دستشان، دست ها بر خداست

جزیره جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:42

این یک کامنت غیرسی or سی میباشد:
من برام یه سوال پیش اومده. الان وب مهربان بودم و داشتم کامنتای پست تهمینه و پژو سفید و میخوندم، بعد پست تو رو هم داشتم برای چندمین بار میخوندم، بعد پیش خودم گفتم یعنی درمقابل مموتی هم میشه مثبت فکرکرد؟یعنی اینکه اگه اون هم یکی مثه بقیه باشه میتونم بگم: شاید تمام تلاشی که میتونست و کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
کلا برام سوال شده بود چرا نمیتونم به بعضی ادما مثه بقیه ی ادمای معمولی نیگا کنم؟یعنی چرا میگم ادما رو نباید قضاوت کنم ولی تمامیِ ادمای ثیاصی رو قضاوت میکنم اون هم به بدترین نوع ممکن؟
مامانم یه روزایی بم میگه:اینا هم حق الناسه آآآآآمن هم میگم اگه اونا تونستن جواب حقایی که از ما خوردن و بدن من هم جوابشون میدم ولی ته دلم میلرزه که نکنه حق با مامانم باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد